יום שבת, 27 באוגוסט 2011


אגוצנטריות חוסר מודעות וצביעות, הם שילוב דוחה ביותר שכשאני נתקלת בו אני כל כך מופתעת שאני מבקשת סליחה ובורחת!

יום רביעי, 24 באוגוסט 2011

ציטוט:


מתראיינת בתכנית טלויזיה שמקום עבודתה הממוזג מאפשר להביא את ילדיה לעבודה, למועדון – קייטנה שמעסיק את הילדים בזמן עבודת הוריהם:
" וודאי שזה נוח, אני רגועה, הילדים במקום בטוח ומועסקים, יש כאן את כל ה פאסיליטיס......"

פאסיליטיס עלאק, סתם מתקנים לא נאה לה לגברת

יום שלישי, 23 באוגוסט 2011

עוד דברים שמדירים את שלוות נפשי



 קלישאות של ה"עידן החדש" כמו למשל:
אור ואהבה  שתי מילים שכמה מהמנפנפים בהם כמו דגל אולטימטיבי, ומוכרים לי אישית, הינם חסרי אמפתיה מינימאלית אישית או רחבה יותר, אינם קשובים או מתייחסים להטפות של עצמם, ואינם רואים את האחר ממטר. וכן, זה מאד אישי מה שאני אומרת כאן , לגמרי

יום שני, 22 באוגוסט 2011

יום שישי, 19 באוגוסט 2011

הגיג


עוד בהיותי ילדה,בגן הילדים, מצאתי עצמי בוחנת את סביבותיי, ותוהה על ההתנהלות המוזרה שהתרחשה לעיני. נשיכות משיכות רקיעות אגרופים וצעקות, ניראו לי כברירת מחדל לא הגיונית שהרוב שסביבי נהג להשתמש בהם כאילו לא נותרו ברירות אחרות.
אני מודה, שמאז ועד עתה, איני חובבת גדולה של האנושות, וכל ניסיונותיי להשתייך אליה מסתכמים בחוסר הצלחה מובהק.
רוב הזמן, תחושת הדחייה שממלאת אותי, גורמת לי לשתי תופעות מוזרות ביותר, האחת, הסתגרות ובריחה אל זרועותיה של הבדידות המופלאה, והשנייה, רכרוכיות דביקה שמעלה בעיני לא אחת,  דמעות כאב או זעם, ודוחפת  אותי למעשי אלטרואיזם הקרוי בלשון העם: פראייריות.
אסכולות שונות טוענות, שמי שביקורתי כלפי הסביבה, הרי שאינו מרוצה מעצמו וכמו כן, מי שמקריב עצמו על מזבח כזה או אחר, סובל מאגו חלש ושברירי המובילות לידי מעשי גבורה פנאטיים מסוכנים לעצמו, ולא פחות לאחרים.
על פי אסכולות אלו, הרי שאיני מרוצה מעצמי וגם לוקה באגו חלשלוש פאנאטי ומסוכן,  כשאני חושבת על זה, אני ממש נוטה להסכים עם הרעיון, ושמחה על כך, שסוף סוף, יש בידי הסבר מתקבל על הדעת למחדלי השונים בהרפתקה המוזרה הזו שקוראים לה חיים.
עכשיו, משיש בידי הסבר מתקבל על הדעת, אני יכולה לישון בשקט ולהפסיק לבלבל לעצמי את המוח עם נימוקים על נימוקים, שיסבירו את כמיהתי הדומיננטית ביותר, ל – שלווה.
ושלא תהיינה טעויות, המסכה החברותית והסימפאטית שאני לובשת רוב הזמן, מסתירה מאחוריה פרצוף מפלצתי של מיזנתרופית מושבעת, מוכת ייאוש ממראה האנושות המטופשת חסרת האונים שקיבלה לידיה עולם מלא יופי שהיא הורסת במיומנות מדהימה.מפעם לפעם, קופץ ממני שד מתמרד שטורח להשמיע את קולו ברבים ומנסח את משנתו כביכול במעודנות שמסתירה את הדחף לשבור את הכלים ולהיעלם.
אחת הבעיות, שנגמר לי מלאי האשליות והבנתי, שהגיהינום הוא המציאות, למעט פה ושם רגעי חסד שמטפטפים נוחם , ששהותו שוות ערך להשפעתו של כדור אקמול על כאב שיניים.
ונכון גם, שאני אסירת תודה על כל רגע או שעת חסד שבאים אלי, ולפעמים אפילו מצליחה להאמין, שלמענם, כל העניין הזה שווה משהו. 

יום חמישי, 18 באוגוסט 2011


כולנו יודעים במדויק מהם הצרכים הבסיסיים של כל אדם: פרנסה, הווה אומר- מזון, מגורים, בגד, בריאות,
מעבר לזה כל השאר הוא עניין של שיווק מוצלח יותר או פחות שנעשה על פי רוב בדרכים מתוחכמות מניפולטיביות ומסממות. שגוררות אחריהן ניצול של האחר. ניצול טיפשותו של ההמון, החל מפוליטיקה וכלה ברכישת מותרות מיותרות.

יום רביעי, 17 באוגוסט 2011


כדיי שיקרה משהו ממשי של שינוי, עלינו להפנים את העובדה, שכל מה שקיים בעולמינו הוא תוצר ישיר של התנהלות הנובעת מתפיסה  ערכית.
כל עוד סולם הערכים שלנו מושתת על שוני, על ערכים של מידור, על סטריאוטיפים מקובעים, יתנהלו העניינים בשיטת ה –" איפה ואיפה" המקובלת במקומותינו.

יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

כשפלצנות תמימות וחוסר מודעות משתלבים, התוצאה דיי מזעזעת...

*
צביעות, זו מחלה קשה
מושגים שעושים לי ממש לא נוח:
מעמד הביניים
העשירון העליון
העשירון התחתון
תרבות הצריכה
למקסם
למקסם רווחים
יוקרה
אקססוריס
סלב'ס
מונופול
טרנד
פסיליטיס